Vericard-Conect

vericard-conect este o aplicatie pentru smartphone ce permite autentificarea biometrica a platilor efectuate in mediul online cu cardurile Crédit Agricole Bank Romania, emise sub sigla Mastercard. Aceasta aplicatie poate fi descarcata din sau incepand cu data de 30.12.2020. Pentru functionarea ei, cerintele minime ale sistemului de operare sunt Android 6 sau iOS 11.

Metoda de autentificare a platilor online prin intermediul codului primit prin SMS va fi in continuare disponibila, avand posibilitatea de a alege una din cele doua variante, oricare dintre ele fiind un pas necesar de securitate a platilor.

Platile cu cardul in mediul online sunt astazi un obicei in viata noastra care ne asigura efectuarea tranzactiilor intr-un mod confortabil si securizat. Cand vorbim de securitatea platilor pe internet stim ca sunt necesare masuri sporite de asigurare a acestora, iar vericard-conect a fost conceputa tocmai in acest scop.

Vericard-conect este o aplicatie gratuita, atat la descarcare cat si la utilizare.

Pasii instalarii aplicatiei pe telefonul mobil si inrolarea cardului:

1. Numarul de telefon pe care il vei utiliza trebuie sa fie cel inregistrat in documentele semnate la deschiderea contului la Crédit Agricole Bank Romania.

2. Va trebui ca telefonul pe care urmeaza sa instalezi aplicatia sa permita autentificarea biometrica si aceasta sa fie activa.

3. Activeaza pe telefon datele mobile sau accesul la reteaua de internet si permite sistemului GPRS sa fie activ.

4. Descarca si instaleaza aplicatia vericard-conect in functie de sistemul telefonului utilizat.

                                                           

5. Permite notificarile transmise de aceasta aplicatie pe telefon, atat din setarile sistemului de operare cat si a eventualelor aplicatii instalate care le pot bloca.

6. Selecteaza limba preferata, RO sau EN, si inregistreaza cardul Crédit Agricole Bank Romania, urmand cu atentie instructiunile de pe ecran.

7. In cazul in care toti pasii au fost parcursi cu succes, introdu codul primit prin SMS pe telefon, cod format din 6 cifre.

8. In situatia in care au aparut erori de inregistrare card urmeaza instructiunile primite in aplicatie.

9. Mesajul “Înregistrarea cardului a fost realizată cu success” confirma incheierea etapei de inregistrare card in aplicatie.

Pasii utilizarii aplicatiei la platile online:

1. De fiecare data cand vei folosi cardul la platile online, vei urma pasii descrisi in procesul de achizitie prin intermediul cardului, conform website-ului de pe care se efectueaza plata.

2. Daca mesajul “Autentificare biometrica” este afisat pe ecran, se valideaza astfel inrolarea cardului in vericard-conect.

3. Se accepta si confirma biometric autentificarea platii.

4. Mesajul “Succes” confirma incheierea etapei de autentificare a platii.

Pentru suport te rugam sa suni la 021.30.40.300 de Luni pana Vineri, intre 9.00 -17.00 sau sa transmiti un mesaj la adresa de e-mail conect@credit-agricole.ro .

Politica de confidentialitate pentru aplicatia vericard-conect (“Politica”)

Cine suntem

In aceasta Politica de confidentialitate, ‘noi’ sau ‘Banca’ inseamna Crédit Agricole Bank Romania S.A., actionand in calitate de operator de date personale.

Crédit Agricole Bank Romania S.A. are sediul in Bucuresti, Sector 1, Str. Berzei, nr. 19, este inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J40/3797/1996 si in Registrul Bancar sub nr. RB-PJR-40-033/1999, are cod unic de inregistrare 8490099, atribut fiscal RO, si date de contact Responsabil cu protecția datelor: dpo@credit-agricole.ro.

Pentru mai multe informatii puteti sa ne contactati conform sectiunii “Contactati-ne” din aceasta Poltica sau puteti consulta siteul www.credit-agricole.ro.

Conditiile prevazute de lege pentru a va prelucra datele

Confidentialitatea si protectia datelor dvs. personale este importanta pentru noi. Vom prelucra datele dvs. personale cu respectarea tuturor conditiilor legale.

Avem dreptul să vă prelucrăm datele personale numai daca respectam una din urmatoarele conditii:

  • V-ati exprimat consimtamantul sa va prelucram datele personale
  • Exista un contract intre noi si dumneavoastra sau urmeaza sa incheiem un contract cu dvs.
  • Exista o obligatie legala pe care trebuie sa o respectam
  • Avem un interes legitim justificat sa va prelucram datele personale

Un interes legitim se refera la anumite motive comerciale sau interese de afaceri in baza carora prelucram datele dvs. Vom prelucra datele dvs. personale pentru astfel de interese legitime doar in anumite situatii si doar daca legea ne permite acest lucru. In orice caz, va vom informa cu privire la aceste interese si nu vom incalca drepturile si interesele dvs.

De unde colectam datele dumneavoastra personale

In general, datele personale pe care le prelucram ne sunt transmise direct de dvs.

In mod exceptional, putem primi date personale care va privesc de la alte entitati cum ar fi terti care ne ajuta sa va furnizam serviciile si produsele noastre.

Scopurile in care va putem prelucra datele personale

  1. Inrolare Card

Pentru a vă bucura de anumite funcții ale aplicației, trebuie să vă creați un cont de utilizator.

Date personale [Nume, prenume, nr. de telefon, parolă]
Baza legitimă de prelucrare Prelucrăm datele dumneavoastră personale pentru a vă putea furniza serviciile noastre, respectiv conform Termenilor și Condițiilor prezentati in Conditiile Generale de Afaceri acceptate cu ocazia deschiderii contului.
Cui dezvăluim datele

·         altor societati din cadrul grupului Bancii;

·         consultanti (terti) care ne ajuta sa gestionam conturile si serviciile si sa exploram noi modalitati de dezvoltare a afacerii;

·         departamente cum ar fi cel de prevenirea fraudei al Bancii, conform legii;

·         furnizorii de servicii IT pentru societatile noastre sau furnizorii carora le subcontractam anumite servicii de suport tehnic;

·         autoritatilor de reglementare si alte autoritati ale statului daca sunt solicitate prin cerinte legale sau statutare.

Cât timp vom stoca datele Păstrăm datele dvs. până în momentul în care vă ștergeți cardul inrolat in aplicatia vericard-conect.
Unde sunt stocate datele Datele sunt stocate pe server localizat în Ungaria.
  1. Scopuri statistice

Vă putem prelucra datele personale pentru a obține anumite informații statistice agregate și anonimizate. Aceste rapoarte statistice pot fi vândute către terți.

Date personale Nume, prenume, nr. card, data expirare card, CVV2, istoric operatiuni de plata
Baza legitimă de prelucrare

Interesul legitim al Bancii și al celorlalte societăți din grup, respectiv acela de a îmbunătăți continuu serviciile oferite prin intermediul acestei aplicații.

Datele dumneavoastră  vor fi prelucrate numai pentru extragerea anumitor parametrii, rapoartele statistice rezultate vor conține numai date anonime.

Cui dezvăluim datele

·         altor societati din cadrul grupului Bancii;

·         consultanti (terti) care ne ajuta sa gestionam conturile si serviciile si sa exploram noi modalitati de dezvoltare a afacerii;

·         departamente cum ar fi cel de prevenirea fraudei al Bancii, conform legii;

·         furnizorii de servicii IT pentru societatile noastre sau furnizorii carora le subcontractam anumite servicii de suport tehnic;

·         autoritatilor de reglementare si alte autoritati ale statului daca sunt solicitate prin cerinte legale sau statutare.

Cât timp vom stoca datele Prelucrăm datele dvs. în scopuri statistice doar dacă v-ați creat un cont în cadrul aplicației. În momentul în care vă dezactivați/ștergeți contul de utilizator, nu mai putem prelucra datele dvs. în scopuri statistice.
Unde sunt stocate datele Datele personale sunt anonimizate astfel încât să nu mai puteți fi identificat,
Dreptul dvs. de a vă opune prelucrării Aveți dreptul să vă opuneți în orice moment cu privire la prelucrarea datelor dvs. în scopuri statistice.

Ce se intampla daca nu ne furnizati anumite date personale

In anumite situatii, pentru a va putea furniza serviciile si pentru a va bucura de functiile aplicatiei, este necesar sa ne furnizati datele dvs. personale. Daca nu sunteti de acord să ne dezvăluiți anumite informații, este posibil să nu va putem furniza anumite servicii sau produse.

Vă vom informa de fiecare dată când prelucrarea anumitor date este absolut necesară pentru furnizarea serviciilor.

Cum va protejam datele personale

Utilizam diverse masuri tehnice si organizationale pentru a va proteja datele impotriva accesului neautorizat, utilizarii, dezvaluirii, modificarii in conformitate cu legea de protectie a datelor personale.

Transferul datelor in afara Spatiului Economic European (SEE)

Serverele aplicatiei noastre sunt situate in SEE, iar datele dvs. vor fi stocate pe aceste servere si nu vor fi transferate in afara SEE.

Pentru a va proteja datele personale in orice moment, transferam datele dvs. in afara SEE in baza unor contracte standard aprobate de Comisia Europeana, care contin clauze specifice pentru astfel de transferuri. Puteți să aflați mai multe despre aceste contracte prin trimiterea unei cereri către DPO-ul nostru.

Cat timp pastram datele dumneavoastra personale

Va pastram datele personale in conformitate cu politica noastra de retenție a datelor atata timp cat continua relatia dumneavoastra cu Banca.

Dupa ce nu mai sunteti clientul nostru sau incetati relatia comerciala cu Banca, va putem pastra datele personale pentru unul dintre urmatoarele motive:

  • Sa raspundem la orice intrebari sau reclamatii.
  • Sa aratam ca v-am tratat in mod corect.
  • Sa pastram inregistrarile in conformitate cu regulile care se aplica relatiilor noastre comerciale.

Va putem pastra datele personale din motive legale, de reglementare sau tehnice.

Care sunt drepturile dumneavoastra si cum le puteti exercita

Conform dispozitiilor Regulamentul (UE) 2016/ 679 aveți următoarele drepturi:

  • De a va retrage consimtamantul: daca prelucram datele personale in baza consimtamantului dvs., aveti dreptul sa va retrageti consimtamantul in orice moment.
  • De a accesa datele: puteți obține informații referitoare la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal și o copie a acestor date.
  • De a rectifica datele: în cazul în care considerați că datele dvs. cu caracter personal sunt inexacte sau incomplete, puteți modifica și actualiza aceste date în cadrul aplicației.
  • De a obține ștergerea datelor: puteți solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, în măsura prevăzută de lege.
  • De a restricționa prelucrarea: puteți solicita restricționarea prelucrării datelor dvs. cu caracter personal. Aceasta înseamnă că datele dvs. vor fi prelucrate doar în anumite situații.
  • De a obiecta la prelucrare: puteți contesta prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, din motive legate de situația dumneavoastră particulară, dacă prelucrăm datele conform interesului nostru legitim sau în scop de marketing direct.
  • De portabilitate a datelor: aveți dreptul să solicitați ca datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat să vă fie returnate sau, dacă este posibil, să fie transferate către un terț.

Unele drepturi de care dispuneti nu sunt absolute si pot exista obligatii prevazute de lege sau interese legitime ale noastre care justifica si ne permit sa prelucram in continuare datele dvs. personale. Cu toatea acestea, va rugam sa ne transmiteti motivul pentru care considerati ca nu le mai putem prelucra.

Puteți să vă exercitați drepturile de mai sus adresând o cerere la adresele de email dpo@credit-agricole.ro sau prin poștă la adresa Str. Berzei, nr. 19, Sector 1, Bucuresti, Romania.

Pe lângă cele de mai sus, aveți dreptul să depuneți o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, tel. 0318.059.211, (www.dataprotection.ro), în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.

Modificarea legilor

Daca v-ati creat un cont de utilizator, va vom trimite notificari cu privire la anumite modificari ale legii sau atunci cand efectuam modificari functionale ale aplicatiei.

In unele cazuri va putem contacta pentru a va informa despre acest lucru, insa va recomandam sa verificati periodic aceste politici pentru alte actualizari.

Contactati-ne

Daca aveti intrebari, comentarii sau solicitari referitoare la aceasta Politica va rugam sa le trimiteti la:

Adresa

 Str. Berzei, nr. 19

Sector 1, Bucuresti,

Romania 

Email Responsabil cu protecția datelor (DPO): 

dpo@credit-agricole.ro