Crédit Agricole România a lansat noul credit destinat fermierilor profesioniști, “Premium APIA”, care poate asigura o finanțare de până la 150% din cererea de plată unică depusă de client la APIA.

Astfel, un client poate avea acces în baza deciziei de plată sau a ipa-online la 150% din sumele primite de la APIA, sub forma a două credite distincte:

  • Primul reprezintă un credit pe 15 luni de sută la sută din ultima decizie de plată APIA;
  • Al doilea credit reprezintă o linie de finanțare de tip revolving destinat activității curente. Durata creditului este de 12 luni, cu posibilitate de reînnoire.

banca pentru tine / a whole bank just for you / toute une banque pour vous

Datorită modelului său de bancă universală centrată pe relația cu clientul – legătura strânsă dintre băncile sale universale și activitățile specializate – reafirmată prin noul sau slogan „a whole bank just for you“, Crédit Agricole își sprijină clienții în toate proiectele lor personale și profesionale, oferind o gamă largă de servicii: servicii bancare curente, credite, economii, asigurări, gestionare a activelor, imobiliare, leasing, factoring, servicii financiare pentru companii mari, servicii pentru investitori.

Aflată în slujba a 51 de milioane de clienți[1] din întreaga lume, grupul nostru se distinge, de asemenea, prin modelul său distributiv, o bancă centrată pe relația cu clientul pe toate canalele de deservire, precum și prin mobilizarea celor 141.000 de angajați care fac din Crédit Agricole o bancă dedicată relațiilor cu clienții.

Fundația Crédit Agricole se bazează pe relațiile cooperatiste și mutuale, date de cei 9,3 milioane de asociați și aproape 31.000 de administratori ai băncilor locale și regionale, acest mod specific de organizare asigurându-i stabilitatea și durabilitatea. Soliditatea sa provine și din valorile de transparență, relația cu clientul, responsabilitate și deschidere către lume și comunități locale, pe care le cultivă de 120 de ani.

Politica de responsabilitate socială la nivel de societate a Crédit Agricole este esența identității sale ca bancă receptivă și loială în timp. Această atitudine se regasește în produsele și serviciile oferite și influențează toate activitățile sale. Acesta este un factor cheie în performanța generală și un vector puternic de inovare.

Astfel, Grupul Crédit Agricole își consolidează an după an pozițiile fruntașe. Este primul finanțator al economiei franceze[2] și primul asigurator din Franța[3]. De asemenea, este primul asigurator bancar din Europa[4], primul asset manager la nivel european[5] și al doilea mare jucător în domeniul finanțării energiei verzi la nivel mondial[6].

  • Prezență mondială în 47 de țări
  • 51 de milioane de clienți
  • 141.000 de angajați în Franța și în străinătate
  • Primul în domeniul asigurărilor bancare în Europa
  • Primul asset manager din Europa
  • Al doilea mare jucător în domeniul finanțării energiei verzi la nivel mondial
  • În Top 3 al creditelor de consum la nivel european.

[1] Domeniu de activitate: banca de proximitate in Franta si in strainatate, Crédit Agricole Consumer Finance si clientii cu credite de consum ai Crédit Agricole Bank Polska.

[2] Prin suma depozitelor la vedere si a creditelor la 31 decembrie 2016 (sursa:infiintare, domeniul de activitate al bancii de proximitate in Franta).

[3] Prin cifra de afaceri. Sursa: Argus de l’assurance din 16 decembrie 2016 si Tribune de l’assurance din 16 noiembrie 2016.

[4] Prin cifra de afaceri. Sursa: Argus de l’assurance din 16 decembrie 2016, datele pentru sfarsitul anului 2015.

[5] Nr. 1 in ceea ce priveste valoare totala a activelor aflate in administrarea societatilor de administrare cu sediul principal in Europa continentala – IPE Sursa IPE “Top 400 Asset managers” , publicat in iunie 2016, pe baza activelor in administrare in decembrie 2015.

[6] Sursa: societate.