i-Conect
  • Poți să îți gestionezi banii atunci când îți convine, cum îți convine, în condiții de siguranță și securitate;
  • Ai comisioane de procesare mai mici față de cele de la ghișeu;
  • Accesul este ușor de obținut;
  • Economisești timp – nu te mai deplasezi la bancă pentru efectuarea operațiunilor și nu mai stai la cozi interminabile;
  • Păstrezi controlul asupra cheltuielilor și finanțelor disponibile 24/7;
  • Transferi bani oriunde, oricând;
  • Te ajută să rămâi organizat – poți descărca gratuit diferite rapoarte cu operațiunile efectuate;
  • Suntem aici pentru a te ajuta – ori de câte ori ai nevoie de ajutor, ne poți scrie mesaje direct din I-CONECT sau poți consulta oricând manualul de utilizare al serviciului.

Aplicația noastră de internet banking îți oferă acces nelimitat la banii, economiile și conturile tale.

Noua versiune aduce un plus de flexibilitate prin opțiunea de adaptare a interfeței și personalizare a conturilor, o mobilitate crescută prin numărul mai mare de servicii și produse disponibile online și un grad ridicat de siguranță prin introducerea token-ului mobil.

Functionalități și operațiuni i-conect:

Conturi și produse

  • Acces la conturile deschise pe mai mulți clienți cu același utilizator (ex. Membru al familei, conturile
  • Kids Account)
  • Vizualizare conturi (conturi curente, conturi de economii, carduri, depozite, credite)
  • Deschidere cont de plăți
  • Deschidere cont de economii
  • Constituire depozite
  • Negocierea ratei dobânzii pentru depozitele mai mari de 10.000 EUR sau echivalent
  • Activare Direct Bank
  • Aplicare la diverse tipuri de credite (nevoi personale, ipotecare, descoperit de cont)

Carduri

  • Blocarea cardului în caz de pierdere/furt/deteriorare/fraudă
  • Re-emitere card
  • Activare/dezactivare opțiune plăți pe internet
  • Vizualizare conturi atașate la card
  • Harta sucursalelor Crédit Agricole și a ATM-urilor din rețeaua Euronet (România)
  • Atașarea/Deatașarea conturilor la card

Plăți

  • Semnarea tranzacțiilor introduse cu Mpin și Mpush
  • Transfer între conturile proprii
  • Plăți în lei intra și interbancare
  • Plăți utilități disponibile (doar pentru persoane fizice)
  • Plăți în valută
  • Plăți recurente în lei și valută
  • Șabloane plăți
  • Încărcare fișier plăți (persoane juridice)
  • Beneficiari
  • Vizualizarea extraselor de cont și a rapoartelor referitoare la tranzacții
  • Rapoarte personalizabile (filtrare tranzacții, diverse tipuri de vizualizare)

Schimb valutar

  1. Schimburi valutare
  2. Afișarea ratelor de schimb valutar
  3. Negocierea cursului de schimb valutar pentru sumele mai mari de 10.000 EUR
  4. Istoric schimburi valutare

Profil și personalizare

  • Posibilitatea de a alege și aranja widget-uri în Panoul de control: campanii, acțiuni rapide, cursuri
  • valutare, ultimele tranzacții, sfaturi utile, transferuri
  • Modificare date personale: adresă de corespondență, telefon, email
  • Notificări trimise utilizatorului pe email și în virtual inbox cu privire la stadiul operațiunilor efectuate
  • Transmiterea/ primirea mesajelor către/ de la Bancă
  • Personalizarea conturilor și a cardurilor (denumire, imagine)
  • Informații utilizator: profilul meu, informații utilizator, notificări, gestionarea dispozitivelor mobile
  • Geolocalizarea tranzacțiilor
  • Suport
  • Demo
  • Întrebări frecvente
  • Datele de contact ale băncii
  • 0 (zero) – comision de activare;
  • 0 (zero) –  comision pentru primul token;
  • 0 (zero) – comision închidere serviciu;
  • 0 (zero) – comision pentru plăți Crédit Agricole – Crédit Agricole
  • Pentru persoane fizice și persoane fizice autorizate:
  • 4 RON (sau 1 EUR sau 1,5 USD) – comision lunar de administrare;
  • 50% reducere la comisioanele pentru plăți în lei.
  • Pentru persoane juridice:
  • 20 RON – comision lunar de administrare;
  • 25% reducere la comisioanele pentru plăți în lei;
  • 10 EUR – comision token (primul token este gratuit).
  • Pentru înlocuirea unui token pierdut sau deteriorat se va percepe un comision de 27 EUR.

Acces I-CONECT

SUPORT TEHNIC 
Tel : 021 30 40 300
Email: conect@credit-agricole.ro
luni – vineri intre 9:00 si 17:00

i-conect, aplicația de Internet Banking a Crédit Agricole, poate fi accesat de oriunde din lume, de la orice computer care este conectat la internet și care îndeplinește condițiile minim necesare de accesare a aplicației i-conect.

Securizarea comunicării dintre client și bancă se bazează, în principal, pe autentificare bidirecțională prin certificate digitale, obținându-se astfel cel mai înalt nivel de securizare a transmiterii informațiilor practicat în reteaua internet.

Sistemul de securitate al i-conect este dezvoltat în concordanță cu standardele internaționale în ceea ce privește securitatea tranzacțiilor prin internet.

Foarte important când vă conectați în aplicatia i-conect (Internet Banking):

  1. Utilizați adresa web a băncii https://www.credit-agricole.ropentru a gasi link-ul către serviciul I-Conect sau introduceți direct de la tastatură adresa URL: https://ib.credit-agricole.ro pentru a vă conecta;
  2. Verificați întotdeauna certificatul digital de pe serverul la care va conectați (în pagina deschisă prin accesarea https://ib.credit-agricole.roclick pe lăcățelul din dreapta sus). În plus, verificați întotdeauna că sunteți pe o conexiune sigură, respectiv httpss și nu https;
  3. Nu trebuie să divulgați nimănui codul  dumneavoastră  PIN, sau utilizatorul, pentru acces la aplicațiile Crédit Agricole; DACĂ SUNTEȚI CONTACTAT PRIN E-MAIL SAU TELEFON DE CINEVA CARE VĂ CERE ACESTE INFORMAȚII, ESTE CU SIGURANȚĂ O TENTATIVĂ DE FRAUDĂ!
  4. NU utilizați frecvent calculatoarele din locuri publice precum Internet Café pentru a vă conecta în, deoarece acestea nu sunt suficient de sigure;
  5. Verificați-vă în mod regulat conturile;
  6. Contactați serviciul de suport al Crédit Agricole imediat ce observați tranzacții dubioase (la numărul de telefon +4 021 30 40 300 sau la adresa de e-mail: conect@credit-agricole.ro).