Rezultatele financiare ale Credit Agricole Bank Romania la 2014

Credit Agricole Bank Romania a continuat să-și îmbunătăţească rezultatele şi să implementeze cu succes strategia băncii în 2014, în pofida rezultatului net afişat în raportul financiar anual.

Rezultatele financiare ale Credit Agricole Bank Romania pentru anul 2014 arată faptul că banca a reușit să-si îmbunătăţească în mod semnificativ rezultatele sale comerciale şi financiare, susţinute de investiţii continue în calitatea serviciilor oferite clienţilor.

„Credit Agricole Bank Romania și-a încheiat cu succes planul de reconstrucție început în anul 2010. Acest plan de acțiune a fost construit pe 2 axe principale: calitate și orientare către client, pentru că noi consideram că fiecare client este unic. Oferta noastră este în acest moment una din cele mai bune de pe piață: tehnologie de înaltă calitate și automatizare, o gamă largă de produse și servicii de calitate, concepute pentru a răspunde nevoilor actuale ale pieței. Echipele noastre sunt motivate și instruite pentru a oferi clienților noștri cele mai bune sfaturi și cele mai bune produse, conform nevoilor și dorințelor lor. Trebuie să ne meritam clienții, acesta este motto-ul nostru!”, a declarat domnul Pierre Martin, Director General al Credit Agricole Bank Romania.

Principalii indicatori financiari:

  • Total active: 1.281 milioane RON;
  • Total credite: 963 milioane RON;
  • Total depozite: 774 milioane RON;
  • Rezultat net: – 39,7 milioane RON;
  • Credite/Depozite: 124%;
  • Credite neperformante: 12,1%.

În 2014, o atenţie deosebită a fost acordată respectării normelor prudenţiale emise de Banca Națională a României, precum și respectării nivelurilor minime impuse ale indicatorilor de prudență bancară: solvabilitate, lichiditate și expuneri mari.

Principalele realizări ale anului 2014 sunt:

  • Rezultatele comerciale – completarea ofertei comerciale cu produse și servicii de calitate, cu o atenție deosebită pe dezvoltarea canalelor alternative de vânzare: lansarea serviciilor de mobile banking și Direct Bank (operațiuni prin telefon) și îmbunătățirea platformei existente de internet banking;
  • Îmbunătățirea lichidității băncii – indicatorul Credite acordate clienților / Depozite clientelă este 124% la 31.12.2014, comparativ cu 154% la sfârșitul anului 2013;
  • Portofoliul de credite neperformante a scăzut semnificativ, arătând un trend pozitiv comparativ evoluția pieței – Rata creditelor neperformante este 12,1% în 2014, scăzând de la 14,5% în anul 2013;
  • Credit Agricole Bank Romania s-a aliniat la noile reguli referitoare la prudența bancară, chiar dacă provizioanele înregistrate au afectat rezultatul net al băncii.

Descarca raport

 

Free WordPress Themes