Confidențialitate

 

Informațiile dvs. vor fi prelucrate de Credit Agricole Bank Romania SA, care face parte din Grupul Credit Agricole.
Mai multe informații despre Grup se găsesc la adresa www.credit-agricole.com.

 

Cum folosim informațiile dvs. personale

Credit Agricole Bank Romania SA face parte din Grupul Credit Agricole. Prezenta notă de confidențialitate vă informează asupra modului în care companiile din cadrul Grupului se angajează să protejeze informațiile dvs. personale. Acest lucru include ceea ce ne spuneți despre dvs., ce aflăm din relația cu dvs. în calitate de client și alegerile dvs. cu privire la materialele publicitare pe care doriți să vi le transmitem. Prezenta notă explică modul în care gestionăm informațiile dvs. personale și vă informează cu privire la drepturile dvs. de confidențialitate și la modul în care sunteți protejați prin lege.

Angajamentul nostru de confidențialitate

Ne angajăm să:

  • Vă păstrăm datele confidențiale și în siguranță;
  • Să nu vindem datele dvs.;
  • Să vă punem la dispoziție oricând modalități de a gestiona și revizui alegerile dvs. cu privire la materialele publicitare pe care doriți să le primiți.

Legea privind protecția datelor se modifică/se va modifica din data de 25 mai 2018.

Prezenta notificare prevede majoritatea drepturilor dvs. în temeiul noilor legi.

Cine suntem

Crédit Agricole România este parte a uneia dintre cele mai puternice instituții financiare din lume, grupul cu același nume, care la nivel internațional oferă o gamă largă de servicii: servicii bancare curente, credite, economii, asigurări, gestionare a activelor, imobiliare, leasing, factoring, servicii financiare pentru companii mari, servicii pentru investitori etc.
La Crédit Agricole România ne adresăm consumatorilor individuali, întreprinderilor mici și mijlocii, marilor corporații și fermierilor profesioniști, prin intermediul sucursalelor, a unor divizii specializate sau canalelor digitale.

Puteți afla mai multe despre noi la adresa www.credit-agricole.ro.

Dacă aveți întrebări sau doriți să aflați mai multe detalii cu privire la modul în care vă folosim informațiile personale, ne puteți întreba utilizând formularul de contact online securizat.

Ne puteți contacta la numărul de telefon 021 30 40 300.

Cum vă protejează legea

Pentru ce folosim informațiile dvs. personale Pe ce ne bazam Scopul nostru
• Pentru a gestiona relația cu dvs. sau cu afacerea dvs.
• Pentru a dezvolta noi modalități de a satisface nevoile clienților noștri și pentru a ne dezvolta afacerea.
• Pentru a dezvolta și organiza activități de marketing.
• Pentru a studia modul în care clienții noștri utilizează produsele și serviciile noastre și ale altor organizații.
• Pentru a oferi consultanță sau îndrumare cu privire la serviciile și produsele noastre.
• Acordul dvs.
• Executarea contractelor.
• Interesele noastre legitime.
• Obligatia legală.
• Menținerea unor evidențe la zi, identificarea produselor și serviciilor noastre care ar putea prezenta interes pentru dvs. și furnizarea de informații cu privire la acestea.
• Dezvoltarea de produse și servicii și stabilirea tarifelor.
• Definirea tipurilor de clienți pentru produse sau servicii noi.
• Solicitarea acordului dvs. atunci când suntem nevoiți să vă contactăm.
• Asigurarea eficienței cu privire la modul în care ne îndeplinim obligațiile legale.
• Pentru a dezvolta și gestiona mărcile, produsele și serviciile noastre. • Pentru a testa produse noi.
• Pentru a gestiona modul în care colaborăm cu alte companii care ne furnizează servicii nouă și clienților noștri.
• Executarea contractelor.
• Interesele noastre legitime.
• Obligatia legală.
• Dezvoltarea de produse și servicii și stabilirea tarifelor.
• Definirea tipurilor de clienți pentru produse sau servicii noi.
• Asigurarea eficienței cu privire la modul în care ne îndeplinim obligațiile legale și contractuale.
• Pentru a livra produsele și serviciile pe care le oferim.
• Pentru a efectua și gestiona plățile clienților.
• Pentru a gestiona comisioanele, taxele și dobânzile aferente conturilor clienților.
• Pentru a încasa și recupera sumele datorate.
• Pentru a gestiona și furniza produse și servicii de trezorerie și de investiții.
• Executarea contractelor.
• Interesele noastre legitime.
• Obligatia legală.
•  Asigurarea eficienței cu privire la modul în care ne îndeplinim obligațiile legale și contractuale.
• Respectarea reglementărilor cărora ne supunem.
• Pentru a detecta, investiga, raporta și preveni infracțiunile financiare.
• Pentru a gestiona riscurile pentru noi și pentru clienții noștri.
• Pentru a respecta legile și reglementările  cărora ne supunem.
• Pentru a răspunde reclamaților și pentru a încerca să le soluționăm.
• Executarea contractelor.
• Interesele noastre legitime.
• Obligatia legală.
• Dezvoltarea și îmbunătățirea modului în care gestionăm infracțiunile financiare și a modului în care ne îndeplinim obligațiile legale în acest sens.
• Respectarea reglementărilor cărora ne supunem.
•  Asigurarea eficienței cu privire la modul în care ne îndeplinim obligațiile legale și contractuale.
• Pentru a ne conduce activitatea într-un mod eficient și adecvat. Aceasta include gestionarea poziției noastre financiare, a capacității de afaceri, a planificării, comunicării, guvernanței corporative și activităților de audit. • Interesele noastre legitime.
• Obligatia legală.
• Respectarea reglementărilor cărora ne supunem.
•  Asigurarea eficienței cu privire la modul în care ne îndeplinim obligațiile legale și contractuale.
• Pentru a ne exercita drepturile prevăzute în acorduri sau contracte. •Executarea contractelor.

Pe lângă Angajamentul nostru de confidențialitate, confidențialitatea datelor dvs. este protejată prin lege. Prezenta secțiune explică modul în care funcționează această protecție.

Conform Legii privind protecția datelor, putem să vă folosim informațiile personale doar dacă avem motive întemeiate să procedăm astfel. Aceasta include distribuirea informațiilor în afara Grupului Credit Agricole Group. Conform legii, trebuie să avem unul sau mai multe dintre următoarele motive:

  • Pentru a îndeplini prevederile contractului încheiat cu dvs., sau
  • Atunci când reprezinta obligatia noastră legală, sau
  • Atunci când este în interesul nostru legitim, sau
  • Atunci când vă dați acordul.

Se poate vorbi despre un interes legitim atunci când avem un motiv comercial sau legat de afaceri pentru a vă folosi informațiile. Însă, chiar și în acest caz, utilizarea informațiilor dvs. nu trebuie să intre în conflict cu ceea ce este corect și bine pentru dvs. Dacă motivele noastre se referă la un interes legitim, vă vom informa cu privire la acesta.

Iată o listă cu toate modalitățile în care putem utiliza informațiile dvs. personale și motivele pentru care putem proceda astfel. Aici vă informăm, de asemenea, care sunt interesele noastre legitime.

Grupuri de informații personale

Utilizăm multe tipuri de informații personale și le grupăm după cum urmează:

Tipul de informații personale Descriere
Identificare Date care ne permit sa va identificam ca persoana, printre care: Numele, Prenumele, informatiile din documentele de identificare, semnatura, locul si data nasterii.
Financiare Situatia dvs. financiară, statutul dvs. financiar și istoricul dvs. financiar, bunuri detinute, active personale.
Date de contact Adresa la care locuiți și modalitățile de a vă contacta [e-mail, numar de telefon, alte adrese, etc.].
Socio-demografice Acestea includ, fara a ne limita, detalii cu privire la locul dvs. de muncă, profesia dvs., naționalitatea, educația dvs.,la poziția pe care o ocupați în cadrul grupărilor demografice sociale generale sau a grupărilor demografice pe bază de venit.
Tranzacționale Detalii cu privire la plățile efectuate din și către conturile dvs. și din cererile dvs. de asigurare.
Contractuale Detalii cu privire la produsele sau serviciile pe care vi le oferim.
Referitoare la locații Date obținute cu privire la locația dvs., care pot proveni de la telefonul dvs. mobil, adresa la care conectați un computer la internet sau un magazin de la achiziționați ceva cu cardul.
Comportamentale Detalii cu privire la modul în care utilizați produsele și serviciile noastre.
Tehnice Detalii cu privire la dispozitivele și tehnologia pe care le utilizați.
Rezultate din comunicări Ce aflăm despre dvs. din scrisorile, e-mailurile sau conversațiile cu dumneavoastra.
Relații sociale Familia dvs., prietenii dvs. și alte relații.
Date accesibile publicului Detalii despre dvs. care sunt incluse în evidențe publice, precum Registrul Comertului, Arhiva Electronica a Garantiilor Reale Mobiliare, alte astfel de baze de date cat și informații despre dvs. disponibile pe internet.
Date de utilizare Alte informații cu privire la modul în care utilizați produsele și serviciile noastre.
Date documentare Detalii despre dvs. stocate în documente de diverse formate, sau în copiile acestora. Acestea ar putea include documente precum cartea de identitate, pasaportul sau certificatul dvs. de naștere.
Tipuri speciale de date Prevederile legale tratează anumite tipuri de informații personale ca fiind speciale. Vom colecta și utiliza aceste tipuri de date doar dacă legea ne permite să procedăm astfel:

• Originea rasială sau etnică
• Convingeri religioase sau filozofice
• Calitatea de membru de sindicat
• Date genetice și biometrice
• Date cu privire la sănătate
• Sex
• Istoricul de condamnări și infracțiuni penale

Acorduri/Preferinte Orice permisiuni, acorduri sau preferințe pe care ni le furnizați. Acestea includ modul în care preferați să vă contactăm, dacă primiți documente în format letric, sau dacă preferați formatele afisate cu caractere mari.
Identificatorul național Un număr sau un cod alocat dvs. de către un guvern pentru a vă identifica, precum numărul de identificare national.

 

De unde colectăm informații personale

Putem colecta informații personale cu privire la dvs. (sau la afacerea dvs.) de la alte companii din cadrul Grupului Credit Agricole și din următoarele surse:

Datele pe care ni le furnizați:

  • Atunci când depuneți o cerere pentru a achiziționa produsele și serviciile noastre
  • Atunci când discutați cu noi la telefon sau la sediu
  • Atunci când utilizați site-urile noastre web, aplicațiile noastre mobile sau canale on-line
  • În e-mailuri și scrisori
  • În cereri de asigurare sau alte documente
  • În evaluări financiare și interviuri
  • În sondajele pentru clienți
  • Dacă participați la competițiile sau promoțiile noastre.

Datele pe care le colectăm atunci când utilizați serviciile noastre. Acestea includ suma, frecvența, tipul, locația, originea și destinatarii:

  • Date cu privire la plată și la tranzacție.
  • Date cu privire la profil și utilizare. Acestea includ profilul pe care îl creați pentru a vă identifica în momentul în care vă conectați la serviciile noastre mobile, de internet și de telefonie. Includ, de asemenea, alte date cu privire la modul în care utilizați aceste servicii. Colectăm aceste date de la dispozitivele pe care le utilizați pentru a vă conecta la aceste servicii, cum ar fi computere și telefoane mobile, utilizarea modulelor cookie și a altor programe de monitorizare a traficului pe internet.

Date de la terțe părți cu care colaborăm:

  • Tertii care va recomandă
  • Asociații de carduri
  • Entitati care gestioneaza informatii privind comportamentul de plata
  • Asiguratori
  • Comercianți
  • Rețele sociale
  • Autoritati cu atributii in prevenirea si combaterea fraudelor
  • Autoritatile fiscale
  • Furnizori de servicii de salarizare
  • Cadastru si carte funciara, precum si evaluatori
  • Surse de informare publică, precum Registrul Comerțului, Arhiva Electronica a Garantiilor Mobiliare, Cartea Funciara, Biroul Procedurilor de Insolventa, Portalul Instantelor de Judecata, s.a.
  • Operatorii programelor de loialitate
  • Agenți care lucrează în numele nostru
  • Cercetători de piață
  • Executori judecatoresti sau Fiscali
  • Participanti la sistemele de plati sau alte institutii financiare
  • Agenții guvernamentale și organismele de aplicare a legii.

Cui distribuim informațiile dvs. personale

Putem distribui informațiile dvs. personale companiilor din cadrul Grupului Credit Agricole și următoarelor organizații:

  • Agenți și consilieri la care apelăm pentru a ne ajuta să vă administrăm conturile și serviciile furnizate, să încasăm sumele datorate și să explorăm noi modalități de a face afaceri
  • ANAF, autorități de reglementare precum si alte autorități care prin lege au posibilitatea de a ne solicita astfel de informatii;
  • FGDB – Fondul de garantare a depozitelor în sistemul bancar – FNGCIMM, alte fonduri de garantare
  • Biroul de credit (BC), Centrala riscului de creditare (CRC),
  • BNR, TRANSFOND, SWIFT
  • Orice tert care are legătură cu dvs. sau cu produsele sau serviciile furnizate de compania dvs.
  • Companii cu care am încheiat o asociere în participațiune sau un acord de cooperare
  • Organizații care va recomandă pe dvs.
  • Companii pe care vi le recomandăm
  • Cercetători de piață
  • Site-uri web de comparare a prețurilor și companii similare care oferă modalități de cercetare și de solicitare a produselor și serviciilor noastre financiare
  • Companii cărora ne solicitați dvs. să le distribuim datele dvs.

Pe de alta parte, poate fi necesar să distribuim informațiile dvs. personale altor organizații pentru a vă putea  oferi produsul sau serviciul pe care l-ați ales:

  • Dacă aveți un card de credit, de debit, sau de plată amânată de la noi, vom distribui detaliile tranzacției companiilor care ne ajută să vă furnizăm acest serviciu (precum Visa și Mastercard).
  • Dacă utilizați debitarea directa, vom distribui datele dvs. partenerilor cu care va asiguram acest serviciu de Debit direct
  • Dacă solicitați servicii de asigurare prin intermediul nostru, este necesar să transmitem detaliile dvs. personale sau comerciale asiguratorului sau altor reasiguratori.
  • Dacă aveți credit imobiliar sau garantat cu ipoteca de la noi, vom partaja informațiile cu alți creditori care dețin, de asemenea, o ipotecă asupra proprietății dvs.
  • Daca contractati un imprumut de la noi, vom partaja informatiile dumneavoastra atat pozitive cat si negative cu entitati care gestioneaza informatii privind comportamentul de plata. Aceste informatii pot fi prelucrate de aceste entitati si puse la dispozitia altor institutii de credit.

De asemenea, putem distribui informațiile dvs. personale dacă se schimbă organizarea Credit Agricole Bank Romania SA sau a Grupului bancar Credit Agricole în viitor:

  • Am putea alege să vindem, să transferăm sau să fuzionăm părți ale afacerii noastre sau activele noastre. Sau am putea încerca să achiziționăm alte afaceri sau să fuzionăm cu acestea.
  • În timpul unui astfel de proces, am putea să partajăm datele dvs. cu terti. Vom proceda astfel doar dacă tertii convin să vă păstreze datele confidențiale și în siguranță.
  • Dacă se petrec modificări la nivel de Grup, alte entitati pot utiliza datele dvs. în același mod în care le folosim noi, conform prezentei notificări.

Cum folosim informațiile dvs. pentru a lua decizii automate

Uneori, utilizăm sisteme pentru a lua decizii automate pe baza informațiilor personale pe care le deținem – sau pe care le putem colecta de la alte părți – cu privire la dvs. și la afacerea dvs. Acest lucru ne ajută să ne asigurăm că deciziile noastre sunt rapide, obiective, eficiente și corecte, pe baza informațiilor pe care le deținem.  Aceste decizii automate pot afecta produsele, serviciile sau caracteristicile pe care vi le putem oferi în prezent sau în viitor, sau prețul pe care vi-l putem percepe pentru acestea.

Iată tipurile de decizii automate pe care le luăm:

Prețuri
Putem decide prețul perceput pentru unele produse și servicii pe baza informațiilor pe care le deținem.

Personalizarea produselor și serviciilor
Vă putem plasa în grupuri de clienți similari. Acestea se numesc segmente de clienți. Le utilizăm pentru a studia și pentru a afla informații despre nevoile clienților noștri și pentru a lua decizii pe baza a ceea ce aflăm. Acest lucru ne ajută să proiectăm produse și servicii pentru diferite segmente de clienți și să gestionăm relația cu aceștia.

Detectarea fraudei
Folosim informațiile dvs. personale pentru a ne ajuta să decidem dacă exista indicii privind utilizarea in scopuri frauduloase sau pentru spălare de bani a conturilor dvs. personale sau de afaceri. S-ar putea să detectăm că un cont este utilizat în moduri specifice autorilor de fraude. Sau putem observa dacă un cont este utilizat într-un mod care este neobișnuit pentru dvs. sau pentru afacerea dvs. Dacă vom considera că există riscul de fraudă, putem bloca conturi sau putem refuza accesul la acestea.

Deschiderea de conturi
Când deschideți un cont la noi, verificăm dacă produsul sau serviciul este relevant pentru dvs., pe baza informațiilor pe care le deținem. Verificăm, de asemenea, dacă dvs. sau afacerea dvs. îndeplinesc condițiile necesare pentru a deschide contul respectiv. Acest lucru poate include verificarea vârstei, a rezidenței, a naționalității sau a situatiei financiare.

Aprobarea creditelor
Utilizăm un sistem pentru a decide dacă să vă împrumutăm pe  dvs. sau afacerea dvs., în momentul în care solicitați credite, sub formă de împrumut sau card de credit.Utilizează datele anterioare pentru a evalua comportamentul de plata estimat pana la restituirea sumelor imprumutate. Acestea includ date cu privire la produse similare pe care le-ați deținut anterior.

Sistemul de evaluare a creditelor utilizează date din trei surse:

  • Formularul de cerere si documente furnizate de dumneavoastra
  • Institutii/Agentii/autoritati care detin informații privind  creditele, comportamentul de plata si veniturile
  • Datele pe care le deținem deja.

Acesta oferă o evaluare globală pe baza respectivelor informații. Băncile și alți creditori utilizează acest sistem pentru a ne ajuta să luăm decizii de creditare responsabile, corecte și informate.
Metodele de evaluare a creditelor sunt testate periodic pentru a asigura corectitudinea și obiectivitatea acestora.

Drepturile dvs.
Ca persoană fizică, aveți drepturi asupra deciziilor automate.

  • Ne puteți solicita să nu luăm decizia exclusiv pe baza scorului automat.
  • Puteți contesta o decizie automată și puteți solicita revizuirea acesteia de către o persoană fizică.

Dacă alegeți să nu ne permiteti procesarea automata, aceasta ne va împiedica in îndeplinirea obligațiilor pe care le avem fata de autoritati de supraveghere si clientii nostri. De asemenea, acest lucru poate însemna că nu putem executa serviciile necesare pentru a oferi produsul sau serviciul pe care l-ati solicitat.

Dacă doriți să aflați mai multe despre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați.

Entitati care gestioneaza informatii privind comportamentul de plata

Efectuăm verificări de credit și de identitate atunci când solicitați un produs sau servicii pentru dvs. sau pentru afacerea dvs. Putem folosi Institutiile care detin  informații privind creditele pentru a ne ajuta în acest sens.

Dacă utilizați serviciile noastre, este posibil să solicităm periodic și alte informații pe care aceste institutii le dețin, pentru a ne ajuta să gestionăm conturile respective.

Vom partaja informațiile dvs. personale cu Institutii, iar acestea ne vor furniza informații despre dvs.. Schimbul de date poate include:

  • Date de identificare
  • Date de contact
  • Date financiare
  • Date tranzactionale
  • Informatii calculate de catre institutie
  • Informații publice, din surse precum, dar fara limitare la, Registrul Comerțului, Buletinul Public al Insolventelor.

Vom utiliza aceste date pentru:

  • A evalua dacă dvs. sau afacerea dvs. vă puteți permite să rambursati sumele
  • A ne asigura că informațiile pe care ni le-ați furnizat sunt reale și corecte
  • A ne ajuta să detectăm și să prevenim infracțiunile financiare
  • A gestiona conturile pe care le dețineți la noi
  • A urmări și recupera datoriile
  • A ne asigura că vă informăm cu privire la ofertele relevante.

Vom continua să partajăm informațiile dvs. personale cu aceste Institutii pe toata perioada în care ne sunteți client. Acestea vor include detalii cu privire la conturile deschise și orice datorii care nu au fost rambursate integral la timp. Vor include, de asemenea, detalii cu privire la fondurile care intră în cont și la soldul contului. Dacă împrumutați sume, vor include, de asemenea, detalii cu privire la rambursările dvs. și dacă ați rambursat sumele integral și la timp. Aceste institutii ar putea furniza aceste informații altor organizații care doresc să verifice situația creditelor. De asemenea, vom informa aceste institutii în momentul în care vă deschideti  conturile la noi.

Atunci când solicităm informații din partea acestor Institutii,  cu privire la dvs. sau la afacerea dvs., acestea vor inregistra solicitarea în dosarul dvs.. Acest lucru se numește o interogare de credit. Alți creditori pot vedea acest lucru, la fel cum și noi putem vedea numarul de intergari.

Dacă solicitați un produs impreuna cu alte persoane fizice sau juridice, vom conecta informatiile pe care le deținem cu privire la dvs. cu cele ale persoanei respective. Vom proceda astfel , inclusiv dar fara a ne limita, în cazul în care ne informați că aveți  sot, sotie, partener sau partener civil – sau parteneri deafaceri.

In acest sens, dvs. ar trebui să informați persoanele de mai sus de acest lucru înainte să solicitați un produs sau un serviciu. Este important ca aceste persoane să știe că informatiile despre dvs. vor fi conectate cu ale lor și că se pot efectua interogari asupra activităților lor.

Institutiile care detin informatii despre credite  pot conecta informatiile cu privire la dvs. și la partenerii dvs. Aceste conectări pot rămâne în dosarele dvs., cu excepția cazului în care dvs sau una din persoanele mentionate mai sus  ne solicită noua sau Institutiei in cauza să le deconecteze. În mod normal, pentru o asemenea deconectare trebuie să furnizați dovezi cu privire la faptul că nu mai există nicio legătură relevanta între dvs..

Puteți afla mai multe despre  Institutiile care detin informatii despre credite pe site-urile web ale acestora Acestea includ detalii cu privire la:

  • Cine sunt
  • Rolul pe care îl joacă în evaluarea riscului de credit
  • Datele pe care le dețin și modalitatea în care le utilizează
  • Modul în care partajează informații personale
  • Durata de păstrare a datelor
  • Drepturile dvs. privind datele cu caracter personal.

Autoritati cu atributii in  Prevenirea si combaterea  Fraudei

Este posibil să fim obligați să vă verificam  identitatea înainte de a furniza produse sau servicii dvs. sau afacerii dvs. odată ce ați devenit clientul nostru, vom partaja informațiile dvs. personale, conform necesităților, pentru a ajuta la detectarea riscurilor de fraudă și de spălare de bani. Pentru a ne ajuta cu această misiune, apelăm la Autoritatile cu atributii in  Prevenirea si combaterea  Fraudei Atât noi, cât și aceste Autoritati putem utiliza informațiile dvs. personale doar dacă avem un motiv întemeiat pentru a proceda astfel. Acest lucru trebuie să fie necesar fie pentru a respecta legea, fie în scopul unui „interes legitim”.

Se poate vorbi despre un interes legitim atunci când avem un interes de afaceri pentru a vă folosi informațiile. Însă, chiar și în acest caz, utilizarea informațiilor dvs. nu trebuie să intre în conflict cu ceea ce este corect și bine pentru dvs.

Vom utiliza informațiile pentru a:

  • Verifica identități
  • Ajuta la prevenirea fraudelor și a spălării de bani
  • Derula contracte încheiate cu dvs. sau in legatura cu afacerea dvs.

Noi sau o Autoritate cu atributii in acest sens putem permite organismelor de aplicare a legii să acceseze informațiile dvs. personale. Putem proceda astfel pentru a sprijini atributiile  acestora de a detecta, investiga, preveni si pedepsi acest fel de infractiuni.

Autoritatile  pot păstra informații personale pe diverse perioade de timp. Pot păstra datele dvs., în cazul în care identifică vreun risc de fraudă sau de spălare de bani.

Informațiile pe care le utilizăm
Mai jos, enumerăm câteva dintre tipurile de informații personale pe care le utilizăm:

  • Date de identificare Date de contact
  • Date financiare
  • Date tranzactionale
  • Date tehnice
  • Date de utilizare.

Decizii automate pentru prevenirea fraudei

Informațiile pe care le deținem cu privire la dvs. sau la afacerea dvs. se constituie din informațiile pe care ni le furnizați și datele pe care le colectăm atunci când utilizați serviciile noastre, sau informații furnizate de terțe părți cu care colaborăm.

Noi și Autoritatile cu atributii in  Prevenirea si combaterea  Fraudei vă putem procesa informațiile personale în sisteme care detectează fraude prin studierea tiparelor de date. Putem descoperi că un cont este utilizat în moduri specifice autorilor de fraude. Sau putem observa că un cont este utilizat într-un mod neobișnuit pentru dvs. sau pentru afacerea dvs. Oricare dintre aceste cazuri indică un potențial risc de fraudă sau de spălare de bani.

Cum vă afectează acest lucru
Dacă noi sau o astfel de Autoritate decidem că există un risc de fraudă, putem opri activitatea din conturi sau putem bloca accesul la acestea. Autoritatile  vor menține, de asemenea, o evidență a riscului pe care dvs. sau afacerea dvs. îl puteți prezenta.

Acest lucru poate determina alte organizații să refuze să vă furnizeze produse sau servicii sau să contracteze serviciile dvs.

Transmiterea datelor în afara SEE

Vom transmite datele dvs. în afara Spațiului Economic European („SEE”) pentru:

  • A urma instrucțiunile dvs.
  • A respecta o obligație legală.
  • A colabora cu parteneri și consultanții la care apelăm pentru a ne ajuta să gestionăm conturile dvs. și serviciile pe care le utilizați.

Dacă transferăm informații partenerilor sau consultanților noștri din afara SEE, ne vom asigura că acestea sunt protejate într-un mod identific cu nivelul de protecție asigurat la utilizarea în SEE. Vom utiliza una dintre următoarele măsuri de protecție:

  • Vom transfera informațiile unui stat non-SEE cu legi privind confidențialitatea care asigură aceeași protecție precum SEE. Vom încheia un contract cu destinatarul, ceea ce înseamnă că va avea obligația de a proteja informațiile primite la aceleași standarde ca SEE.
  • Vom transfera informațiile către organizații care fac parte din Scutul de confidențialitate. Acesta este un cadru care stabilește standarde de confidențialitate pentru datele schimbate între SUA și țările UE. Asigură similaritatea standardelor respective cu standardele utilizate la nivelul SEE.

În cazul în care alegeți să nu furnizați informații personale

Este posibil să fim obligați să colectăm informații personale, fie prin lege, fie în temeiul unui contract încheiat cu dvs.

Dacă alegeți să nu ne furnizați informații personale, acest lucru poate întârzia sau împiedica îndeplinirea obligațiilor noastre. De asemenea, acest lucru poate însemna că nu putem executa serviciile necesare pentru a administra conturile sau produsele. Poate însemna, de asemenea, că vom anula un produs sau serviciu pe care trebuia să vi-l furnizăm.

Orice colectare de date care este opțională va fi menționată ca atare la momentul colectării.

Marketing

Putem utiliza informațiile dvs. personale pentru a vă informa cu privire la produse și oferte relevante. La acest lucru ne referim când menționăm termenul „marketing”.

Informațiile personale pe care le deținem despre dvs. se constituie din informațiile pe care ni le furnizați și datele pe care le colectăm în momentul în care utilizați serviciile noastre sau de la terțe părți cu care colaborăm.

Studiem aceste informații pentru a ne forma o imagine asupra serviciilor și produselor pe care credem că le doriți sau de care aveți nevoie sau care ar putea prezenta interes pentru dvs. Astfel, decidem ce produse, servicii și oferte ar putea fi relevante pentru dvs.

Putem utiliza informațiile dvs. personale pentru a vă transmite mesaje de marketing doar dacă avem acordul dvs. sau in baza „interesului legitim”, respectiv când avem un interes de afaceri pentru a vă utiliza informațiile, fara a intra în conflict cu ceea ce este corect și bine pentru dvs.

Ne puteți solicita să nu vă mai transmitem mesaje de marketing, contactându-ne oricând.

Indiferent de alegerea dvs., veți primi în continuare extrase de cont și ale informații importante precum modificările aduse produselor și serviciilor existente.

Vă putem solicita să confirmați sau să actualizați alegerile dvs., în cazul în care achiziționați produse sau servicii noi de la noi în viitor. Vă putem solicita, de asemenea, să procedați astfel în cazul în care se modifică legislația, reglementările sau structura afacerii noastre.

În cazul în care vă răzgândiți, vă puteți actualiza alegerile oricând, contactându-ne.

Cât timp păstrăm informațiile dvs. personale

Vom păstra informațiile dvs. personale atât timp cât sunteți clientul CREDIT AGRICOLE BANK ROMANIA SA.

După ce a încetat calitatea dvs. de client, vă putem păstra datele până la 10 ani pentru unul din următoarele motive:

  • Pentru a răspunde la orice întrebări sau reclamații;
  • Pentru a demonstra tratamentul echitabil pe care vi l-am acordat;
  • Pentru a păstra evidențe în conformitate cu normele cărora ne supunem.

Perioada de 10 ani poate fi depașită în cazul în care nu le putem șterge din motive legale, normative sau tehnice. Vă putem păstra datele inclusiv în scopuri de cercetare sau în scopuri statistice. În cazul în care procedăm astfel, ne vom asigura că dreptul dvs. la confidențialitate este protejat și că vă utilizăm datele exclusiv în scopurile menționate.

Cum puteți obține o copie a informațiilor dvs. personale

Puteți accesa informațiile dvs. personale pe care le deținem completând acest formular sau scriindu-ne la adresa următoare:

Credit Agricole Bank Romania S.A., Bucuresti, Sector 2, Str. Vasile Lascar nr. 40-40bis
Serviciul de relatii clienti Conect : tel. 021 30 40 300, email dpo@credt-agricole.ro.

Cum ne puteți informa că informațiile dvs. personale sunt incorecte

Aveți dreptul de a pune la îndoială orice informații pe care le deținem cu privire la dvs., despre care considerați că sunt eronate sau incomplete. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să faceți acest lucru.
Dacă faceți acest lucru, vom lua măsuri rezonabile pentru a verifica acuratețea informațiilor și pentru a le corecta.

Cum procedați dacă doriți să nu mai utilizăm informațiile dvs. personale?

Aveți dreptul să vă opuneți utilizării informațiilor dvs. personale de către noi sau ne puteți solicita să ștergem, radiem sau să nu mai utilizăm informațiile dvs. personale, dacă nu mai este nevoie să le păstrăm. Acest drept este cunoscut sub denumirile „dreptul de veto” sau „dreptul la radiere” sau „dreptul de a fi uitat”.

Pot exista motive legale sau alte motive pentru care suntem obligați să vă păstrăm sau să vă utilizăm datele. Însă, vă rugăm să ne anunțați dacă nu considerați că ar trebui să le mai utilizăm.

Uneori, putem să restricționam utilizarea datelor dvs. Acest lucru înseamnă că pot fi utilizate doar în anumite scopuri, precum revendicări legale sau exercitarea drepturilor legale. În acest caz, nu vom partaja sau utiliza informațiile dvs. în alte moduri pe perioada restricționării.

Ne puteți solicita restricționarea utilizării informațiilor dvs. personale în cazul în care:

  • Nu sunt corecte.
  • Au fost utilizate ilegal, însă nu doriți să le ștergem.
  • Nu mai sunt relevante, însă doriți să le păstrăm spre utilizare în revendicări legale.
  • Ne-ați solicitat deja să nu vă mai utilizăm datele, însă așteptați să vă informăm dacă ni se permite să continuăm să le utilizăm.

Dacă doriți să obiectați cu privire la modul în care vă utilizăm datele, sau să ne solicitați să le ștergem sau să restricționăm utilizarea acestora, vă rugăm să ne contactați.

Cum puteți să vă retrageți acordul

Vă puteți retrage acordul oricând. Vă rugăm să ne contactați dacă doriți să procedați astfel.

În cazul în care vă retrageți acordul, este posibil să nu vă putem furniza anumite produse sau servicii. Dacă se întâmplă acest lucru, vă vom informa.

Cum puteți depune reclamație

Vă rugăm să ne anunțați dacă sunteți nemulțumit/ă de modul în care vă utilizăm informațiile personale. Ne puteți contacta utilizând formularul de contact online securizat, sau Serviciul de relatii clienti Conect: tel. 021 30 40 300, email dpo@credt-agricole.ro.

Aveți, de asemenea, dreptul de a depune reclamații la:

Autoritatea Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Aflați de pe site-ul web al acesteia cum puteți să raportați o problemă.

Formate viitoare de portabilitate a datelor

Legile privind confidențialitatea datelor se modifică din 25 mai 2018. Începând cu această dată, veți avea dreptul să obțineți informațiile dvs. personale de la noi într-un format ușor de reutilizat.

De asemenea, ne puteți solicita să transmitem informațiile dvs. personale în acest format altor organizații.