i-Conect

  • Poți să îți gestionezi banii atunci când îți convine, cum îți convine, în condiții de siguranță și securitate;
  • Ai comisioane de procesare mai mici față de cele de la ghișeu;
  • Accesul este ușor de obținut;
  • Economisești timp – nu te mai deplasezi la bancă pentru efectuarea operațiunilor și nu mai stai la cozi interminabile;
  • Păstrezi controlul asupra cheltuielilor și finanțelor disponibile 24/7;
  • Transferi bani oriunde, oricând;
  • Te ajută să rămâi organizat – poți descărca gratuit diferite rapoarte cu operațiunile efectuate;
  • Suntem aici pentru a te ajuta – ori de câte ori ai nevoie de ajutor, ne poți scrie mesaje direct din I-CONECT sau poți consulta oricând manualul de utilizare al serviciului.
    • Transfer de bani
      • între conturile tale;
      • către conturi din alte bănci;
      • plata facturilor de utilități.
    • Plăți programate – poti programa efectuarea transferurilor la o dată din viitor;
    • Vizualiza, modifica sau anula o plată programată;
    • Vizualiza o listă a transferurilor recente;
    • Plăți facturile Telekom România fără comision;
    • Constituire depozite;
    • Schimburi valutare;
    • Vizualiza extrasele de cont fără a mai fi nevoie să le printezi, implicându-te, astfel, în protecția mediului înconjurător.

    Îți face viața mai ușoară – nu mai scotocești prin documente sau fișierele aglomerate de acasă. Cu extrasele de cont on-line ai acces rapid și ușor la istoricul tranzacțiilor;

    Suntem aici pentru a te ajuta – ori de câte ori ai nevoie de ajutor, ne poți scrie mesaje direct din I-CONECT sau poți consulta oricând manualul de utilizare al serviciului.

  • 0 (zero) – comision de activare;
  • 0 (zero) –  comision pentru primul token;
  • 0 (zero) – comision închidere serviciu;
  • 0 (zero) – comision pentru plăți Crédit Agricole – Crédit Agricole
  • Pentru persoane fizice și persoane fizice autorizate:
  • 4 RON (sau 1 EUR sau 1,5 USD) – comision lunar de administrare;
  • 50% reducere la comisioanele pentru plăți în lei.
  • Pentru persoane juridice:
  • 20 RON – comision lunar de administrare;
  • 25% reducere la comisioanele pentru plăți în lei;
  • 10 EUR – comision token (primul token este gratuit).
  • Pentru înlocuirea unui token pierdut sau deteriorat se va percepe un comision de 27 EUR.

Acces I-CONECT

SUPORT TEHNIC 
Tel : 021 30 40 300
Email: conect@credit-agricole.ro
luni – vineri intre 9:00 si 17:00

I-Conect, serviciul de Internet Banking al Crédit Agricole, poate fi accesat de oriunde din lume, de la orice computer care este conectat la internet și care îndeplinește condițiile minim necesare de accesare a aplicației de Internet Banking.

Securizarea comunicării dintre client și bancă se bazează, în principal, pe autentificare bidirecțională prin certificate digitale, obținându-se astfel cel mai înalt nivel de securizare a transmiterii informațiilor practicat în reteaua internet.

Sistemul de securitate al serviciului de Internet Banking al Crédit Agricole este dezvoltat în concordanță cu standardele internaționale în ceea ce privește securitatea tranzacțiilor prin internet.

Foarte important când vă conectați la serviciul I-Conect (Internet Banking):

  1. Utilizați adresa web a băncii http://www.credit-agricole.ro pentru a gasi link-ul către serviciul I-Conect sau introduceți direct de la tastatură adresa URL: http://i-conect.ro/ib/ pentru a vă conecta;
  2. Verificați autenticitatea site-ului de Internet Banking al băncii prin click pe icoana “Norton Secured powered by VeriSign” și asigurați-vă că în fereastra afișată se găsesc informații despre securizarea site-ului și valabilitatea certificatului conform imaginii de mai jos:
  3. Verificați întotdeauna certificatul digital de pe serverul la care va conectați (în pagina deschisă prin accesarea http://i-conect.ro/ib/ click pe lăcățelul din dreapta sus). În plus, verificați întotdeauna că sunteți pe o conexiune sigură, respectiv https și nu http;
  4. NU salvați parola sau alte informații legate de serviciul de Internet Banking în memoria calculatorului;
  5. NU divulgați nimănui parola și informațiile legate de securitatea conturilor dumneavoastră. Reprezentanții Crédit Agricole nu vor solicita niciodată telefonic, prin email sau SMS informații de genul: parola de acces la Internet Banking, PIN-ul cardului sau alte parole și informații cu caracter confidențial. Nu trebuie să divulgați nimănui parola dumneavoastră de acces la serviciile Crédit Agricole; DACĂ SUNTEȚI CONTACTAT PRIN E-MAIL SAU TELEFON DE CINEVA CARE VĂ CERE ACESTE INFORMAȚII, ESTE CU SIGURANȚĂ O TENTATIVĂ DE FRAUDĂ!
  6. Schimbați IMEDIAT parola dacă bănuiți că a fost aflată de o altă persoană;
  7. NU utilizați frecvent calculatoarele din locuri publice precum Internet Café pentru a vă conecta la serviciul de Internet Banking, deoarece acestea nu sunt suficient de sigure;
  8. Verificați-vă în mod regulat conturile;
  9. Contactați serviciul de suport al Crédit Agricole imediat ce observați tranzacții dubioase (la numărul de telefon +4 021 312 80 32 sau la adresa de e-mail: ibanking@credit-agricole.ro).