i-Conect

  • Poti sa iti gestionezi banii atunci cand iti convine, cum iti convine, in conditii de siguranta si securitate;
  • Ai comisioane de procesare mai mici fata de cele de la ghiseu;
  • Accesul este usor de obtinut;
  • Economisesti timp – nu te mai deplasezi la banca pentru efectuarea operatiunilor si nu mai stai la cozi interminabile;
  • Pastrezi controlul asupra cheltuielilor si finantelor disponibile 24/ 7;
  • Transferi bani oriunde, oricand;
  • Te ajuta sa ramai organizat – poti descarca gratuit diferite rapoarte cu operatiunile efectuate;
  • Suntem aici pentru a te ajuta – ori de cate ori ai nevoie de ajutor, ne poti scrie mesaje direct din I-CONECT sau poti consulta oricand manualul de utilizare al serviciului.
    • Transfer de bani
      • intre conturile tale;
      • catre conturi din alte banci;
      • plata facturilor de utilitati.
    • Plati programate – poti programa efectuarea transferurilor la o data din viitor;
    • Vizualiza, modifica sau anula o plata programata;
    • Vizualiza o lista a transferurilor recente;
    • Plati facturile Telekom Romania fara comision;
    • Constituire depozite;
    • Schimburi valutare;
    • Vizualiza extrasele de cont fara a mai fi nevoie sa le printezi, implicandu-te, astfel, in protectia mediului inconjurator.

    Iti face viata mai usoara – nu mai scotocesti prin documente sau fisierele aglomerate de acasa. Cu extrasele de cont on-line ai acces rapid si usor la istoricul tranzactiilor;

    Suntem aici pentru a te ajuta – ori de cate ori ai nevoie de ajutor, ne poti scrie mesaje direct din I-CONECT sau poti consulta oricand manualul de utilizare al serviciului.

  • 0 (zero) – comision de activare;
  • 0 (zero) –  comision pentru primul token;
  • 0 (zero) – comision inchidere serviciu;
  • 0 (zero) – comision pentru plati Credit Agricole – Credit Agricole
  • Pentru persoane fizice si persoane fizice autorizate:
  • 4 RON (sau 1 EUR sau 1,5 USD) – comision lunar de administrare;
  • 50% reducere la comisioanele pentru plati in Lei.
  • Pentru persoane juridice:
  • 20 RON – comision lunar de administrare;
  • 25% reducere la comisioanele pentru plati in Lei;
  • 10 EUR – comision token (primul token este gratuit).
  • Pentru inlocuirea unui token pierdut sau deteriorat se va percepe un comision de 27 EUR.

Acces I-CONECT

SUPORT TEHNIC 
Tel : 021 30 40 300
Email: conect@credit-agricole.ro
luni – vineri intre 9:00 si 17:00

I-Conect, serviciul de Internet Banking al Credit Agricole, poate fi accesat de oriunde din lume, de la orice computer care este conectat la internet si care indeplineste conditiile minim necesare de accesare a aplicatiei de Internet Banking.

Securizarea comunicarii dintre client si banca se bazeaza, in principal, pe autentificare bidirectionala prin certificate digitale, obtinandu-se astfel cel mai inalt nivel de securizare a transmiterii informaţiilor, practicat in reteaua internet.

Sistemul de securitate al serviciului de Internet Banking al Credit Agricole este dezvoltat in concordanta cu standardele internationale in ceea ce priveste securitatea tranzactiilor prin internet.

Foarte important cand va conectati la serviciul I-Conect (Internet Banking):

  1. Utilizati adresa web a bancii http://www.credit-agricole.ro pentru a gasi link-ul catre serviciul I-Conect sau introduceti direct de la tastatura adresa URL: http://i-conect.ro/ib/ pentru a va conecta;
  2. Verificati autenticitatea site-ului de Internet Banking al bancii prin click pe icoana “Norton Secured powered by VeriSign” si asigurati-va ca in fereastra afisata se gasesc informatii despre securizarea site-ului si valabilitatea certificatului conform imaginii de mai jos:
  3. Verificati intotdeauna certificatul digital de pe serverul la care va conectati (in pagina deschisa prin accesarea http://i-conect.ro/ib/ click pe lacatelul din dreapta sus). In plus, verificati intotdeauna ca sunteti pe o conexiune sigura, respectiv http si nu http;
  4. NU salvati parola sau alte informatii legate de serviciul de Internet Banking in memoria calculatorului;
  5. NU divulgati nimanui parola si informatiile legate de securitatea conturilor dumneavoastra. Reprezentantii Credit Agricole nu vor solicita niciodata telefonic, prin email sau SMS informatii de genul: parola de acces la Internet Banking, PIN-ul cardului sau alte parole si informatii cu caracter confidential. Nu trebuie sa divulgati nimanui parola dumneavoastra de acces la serviciile Credit Agricole; DACA SUNTETI CONTACTAT PRIN E-MAIL SAU TELEFON DE CINEVA CARE VA CERE ACESTE INFORMATII, ESTE CU SIGURANTA O TENTATIVA DE FRAUDA!
  6. Schimbati IMEDIAT parola daca banuiti ca a fost aflata de o alta persoana;
  7. NU utilizati frecvent calculatoarele din locuri publice precum Internet Café pentru a va conecta la serviciul de Internet Banking, deoarece acestea nu sunt suficient de sigure;
  8. Verificati-va in mod regulat conturile;
  9. Contactati serviciul de suport al Credit Agricole imediat ce observati tranzactii dubioase (la numarul de telefon +4 021 312 80 32 sau la adresa de e-mail: ibanking@credit-agricole.ro).
Free WordPress Themes