Linia de credit simpla

…cheia finanțării activității curente – facilitate de credit pe termen scurt, destinată acoperirii plăților zilnice ale companiei.

  • Pentru cine? Clienții IMM care îndeplinesc condițiile de eligibilitate pentru accesarea unei facilități de credit, stabilite de către bancă.
  • Pentru ce? Finanțarea activității curente în funcție de necesitățile companiei.
  • Moneda: LEI sau EUR (pentru companii care realizează venituri operaționale în valută).
  • Suma maximă: 450.000 LEI sau 100.000 EUR
  • Perioada de creditare: maxim 12 luni – la cerere poate fi prelungită pe noi perioade, pe baza unei noi analize.
  • Rambursare: rambursare oricând până la data scadenței
  • Continuitate în desfășurarea activității curente;
  • Fluidizarea plăților;
  • Acoperă lipsa temporară de disponibilități;
  • Consultanță oferită de angajații Crédit Agricole privind alegerea celei mai potrivite soluții de finanțare și garantare pentru compania ta;
  • Rambursarea creditului se efectuează la scadență sau la cererea clientului, iar dobanda se achită lunar;
  • Există posibilitatea reutilizării sumelor rambursate (revolving);
  • Mix de garanții flexibil: garanție mobiliară asupra conturilor curente deschise la Crédit Agricole și garanții personale (bilet la ordin/aval)

Documentele necesare pentru a accesa linia de credit simplă sunt:

  • Cerere de credit, semnată de persoanele autorizate să reprezinte legal compania;
  • Documente care atestă situația economico-financiară a companiei pentru ultimii doi ani și ultima situație financiară închisă și depusă la Administrația Financiară (bilanț, contul de profit și pierdere, balanțe de verificare);
  • Acordul de consultare în Centrala Riscului de Credit;
  • Certificat de atestare fiscală;
  • Hotărârea organului competent cu privire la contractarea și garantarea creditului;