Pentru a opta oară consecutiv, Crédit Agricole România a participat la Târgul internațional de produse și echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii și zootehniei, Indagra.

Ca în fiecare an, Crédit Agricole a avut un stand în Pavilionul Francez, gestionat de Business France, unde și-a promovat oferta de servicii pentru fermieri de top.

În cele cinci zile de târg, colegii noștri s-au întâlnit atât cu clienții existenți, cât și cu prospecți cărora le-au oferit consultanță despre cum pot accesa fonduri pentru agricultură.

De asemenea, Crédit Agricole România a cedat o parte din spațiul standului reprezentanților asociației non profit Ateliere Fără Frontiere (AFF), pe care banca noastră o susține în diferite proiecte. În cadrul standului, AFF a avut posibilitatea să își prezinte proiectele de incluziune socială, unul dintre acestea fiind Bio&Co, care produce legume bio.

Datorită modelului său de bancă universală centrată pe relația cu clientul – legătura strânsă dintre băncile sale universale și activitățile specializate – reafirmată prin noul sau slogan „a whole bank just for you“, Crédit Agricole își sprijină clienții în toate proiectele lor personale și profesionale, oferind o gamă largă de servicii: servicii bancare curente, credite, economii, asigurări, gestionare a activelor, imobiliare, leasing, factoring, servicii financiare pentru companii mari, servicii pentru investitori.

Aflată în slujba a 52 de milioane de clienți din întreaga lume, grupul nostru se distinge, de asemenea, prin modelul său distributiv, o bancă centrată pe relația cu clientul pe toate canalele de deservire, precum și prin mobilizarea celor 138.000 de angajați care fac din Crédit Agricole o bancă dedicată relațiilor cu clienții.

Fundația Crédit Agricole se bazează pe relațiile cooperatiste și mutuale, date de cei 9,3 milioane de asociați și aproape 31.000 de administratori ai băncilor locale și regionale, acest mod specific de organizare asigurându-i stabilitatea și durabilitatea. Soliditatea sa provine și din valorile de transparență, relația cu clientul, responsabilitate și deschidere către lume și comunități locale, pe care le cultivă de 120 de ani.

Politica de responsabilitate socială la nivel de societate a Crédit Agricole este esența identității sale ca bancă receptivă și loială în timp. Această atitudine se regasește în produsele și serviciile oferite și influențează toate activitățile sale. Acesta este un factor cheie în performanța generală și un vector puternic de inovare.

Astfel, Grupul Crédit Agricole își consolidează an după an pozițiile fruntașe. Este primul finanțator al economiei franceze și primul asigurator din Franța. De asemenea, este primul asigurator bancar din Europa, primul asset manager la nivel european și al doilea mare jucător în domeniul finanțării energiei verzi la nivel mondial.

  • Prezență mondială, în 50 de țări
  • 52 de milioane de clienți
  • 138.000 de angajați în Franța și în străinătate
  • Primul în domeniul asigurărilor bancare în Europa
  • Primul asset manager din Europa
  • Al doilea mare jucător în domeniul finanțării energiei verzi la nivel mondial
  • În Top 3 al creditelor de consum la nivel european.