Crédit Agricole România introduce un nou model de sucursală odată cu deschiderea noului sediu din zona Lizeanu (București).

În conformitate cu ambiția Grupului de a deveni “100% uman, 100% digital”, Crédit Agricole România a amenajat prima sucursală pornind de la această filosofie. Deși este un paradox, clienții doresc ceva nou, cum ar fi livrarea unui serviciu printr-un nou canal – internetul, dar în continuare au nevoie și de interacțiunea umană. Prin urmare, atunci când vine vorba de decizii/angajamente pe care trebuie să le ia în momente importante din viața lor, clienții doresc și prețuiesc legătura emoțională care rezultă în urma unui contact interpersonal prietenos, binevoitor și onest cu un profesionist, din orice domeniu.

Proiectul pilot reprezintă primul pas de modernizare al sucursalelor din România și aducerea lor la standardele Grupului din care face parte.

Aranjamentul spațial include spații de colaborare, o sală de servicii, o zonă de self-service disponibilă 24 de ore din 24, o zonă de internet banking, o zonă de așteptare și săli de întâlniri.

Astfel, clienții care vor trece pragul noii sucursale vor avea parte de o primire personalizată, de mai mult confort, dar și de tablete pentru asistarea în efectuarea tranzacțiilor, în zona destinată internet banking-ului, care sprijină ideea de digitalizare a băncii noastre. Designul sucursalei îi invită pe potențialii clienți să descopere serviciile și produsele băncii.

Marea noutate a noii sucursale constă în reducerea părții operaționale în favoarea consilierii efective a clienților. Astfel, în noul sediu clienții vor găsi două săli de ședințe destinate consilierii, în care vor avea parte de toate condițiile pentru discuții confidențiale.

Schema de culori aleasă conferă apartenența la Grupul din care Crédit Agricole România face parte.